30 knih, které by měl přečíst každý marketér.
Knihy o marketingovém myšlení
All marketers are liars
Seth Godin
Hooked
Nir Eyal
Jak vytvářet produkty, které formují zvyky. Pokud přemýšlíte o zavedení nového výrobku na trhu, tak je to ta správná kniha, kterou musíte určitě přečíst. Autor této knihy zastává názor, že úspěch firmy je závislý na síle vlivu firemního výrobku na chování spotřebitele. Jeho metoda „háček“ vám prozradí, jak vytvořit produkt, který u spotřebitele vybuduje zvyk.
Purple Cow
Seth Godin
Je to jedna z nejlepších knih autora, Seth Godin svým čtenářům doporučuje stát se fialovou krávou. Co to znamená? Zamyslete se, kolikrát jste viděli klasickou hnědou krávu, pravděpodobně tolikrát, že to ani nevíte. Je to běžná rutina, jako i jiné reklamní články, kampaně v televizi, časopisech, radiu apod., které na nás denně útočí. Fialová kráva je něco, co ještě nikdy nikdo neviděl a neslyšel, něco nového, inovativního. Je to něco, co rozhodně získá vaší pozornost. V této knize vám autor přináší své metody, jak vytvořit něco pozoruhodného a odlišného – fialovou krávu.
Start With Why
Simon Sinek
Contagious
Jonah Berger
Never Eat Alone And Other Secrets To Success
Keith Ferrazzi
Kniha, bestseller The New York Times, vypráví o umění komunikace s lidmi, budování rozsáhlé sítě kontaktů a loajální komunity. Časopis „Forbes“ uvádí autora knihy jako jednoho z nejkomunikativnějších lidí na světě.
Belong
Radha Agrawal
Autor prostřednictvím zajímavého textového a vizuálního obsahu představuje plán, jak oslovit a získat své publikum posluchačů, vybudovat a rozvíjet svou loajální komunitu.
Knihy na zlepšení produktivity
The productivity project
Chris Bailey
Někteří mají potíže se soustředěním na práci, leností, obecně řečeno s celkovou osobní produktivitou. Pokud si myslíte, že do této skupiny lidí patříte, tak je to kniha „must read“ pro vás. Autor ve své knize sdílí metody, které vám pomohou správně nastavit priority a pracovat efektivně a produktivně.
Getting Things Done
David Allen
(české vydání Mít vše hotovo, 2016, Jan Melvil)
Tato kniha vás naučí produktivitě bez stresu, jak si zefektivnit svůj pracovní život, plánování a při tom být produktivním a úspěšným. Autor této knihy upozorňuje na propojení produktivity bez stresu s kvalitou spánku a celkovou vnitřní spokojeností. Podle časopisu TIME je daná kniha nejlepší knihou desetiletí v oblasti osobního rozvoje.
The Aglie Marketer
Roland Smart
V této knize se věnuje otázce, jak spokojenou zkušenost klienta přeměnit na konkurenční výhodu firmy. Důležitým prvkem marketingu je zkušenost, kterou zákazník zažívá pod vlivem konkrétního produktu. Autor této knihy vás naučí, jak aplikovat metodu Aglie, která vám zajistí vysokou kvalitu přístupu ke svým klientům, která bude mít za následek jejich naprostou spokojenost, šíření mezi další potenciální klienty a opakované nákupy.
Knihy o psychologii chování
Words That Work
Frank Luntz
Způsob jak používáme slova hraje velmi podstatnou roli. Jako základ si tohle tvrzení pokládají jak marketéři, tak i politici, významné osoby a další. Autor ve své knize vysvětluje, že způsob a forma podání konkrétní zprávy jsou stejně podstatné a důležité, jako i samotný obsah určitého sdělení.
Buyology
Martin Lindstrom
V této knize se dozvíte, proč my kupujeme zrovna to, co kupujeme. Co ovlivňuje naše nákupní rozhodování? Zda jsou to reklamní kampaně, doporučení, slogany, značky? Odpovědi na tyto otázky naleznete v dané knize, vysvětlí vám jak všechny tyto faktory ovlivňují naše nákupní chování a rozhodování.
A Taste Of Irrationality
Dan Ariely
(české vydání Jak drahé je zdarma, 2009, Práh)
Autor ve své knize ukazuje, jak naše rozhodování jsou neustále vystavovány vlivům spoustě skrytých a iracionálních faktorů. Přesvědčení autora jsou založené na konkrétních příkladech vycházející z jeho celoživotních výzkumů a experimentů.
5 Elements of Effective Thinking
Edward Burger
Autor vás ve své knize naučí, jak efektivně řešit pracovní problémy, provádět brainstorming, učit se z vlastních chyb a rozvíjet se. V této knize naleznete doporučení, jak získat nový nápad z již existujícího, starého, jak z odpovědí udělat ještě cennější otázky a jak vždy získávat ze všeho jen to nejpotřebnější a nejcennější.
0 komentáøù